Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

A Gastro Komplex Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság által működtetett Happy Food & Coffee honlapon történő vásárlásra elektronikus úton és telefonos megrendelés alapján van lehetőség. A Megrendelő a megrendelésének leadásával elfogadja jelen szerződésben foglaltakat. Az online rendelés csak a Happy Food & Coffee honlap regisztrált felhasználói számára elérhető.

Előzetes regisztráció

Az online rendelés csak regisztrált vendégeink számára elérhető. Az űrlap kitöltésénél kérjük, ügyeljen arra, hogy azt a címet adja meg, ahová szeretné, hogy a megrendelt ételt kiszállítsák. A regisztráció Az adatok küldése gombra kattintva valósul meg. Ezután az oldalon a Belépés mezőben a regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval lehet belépni.

Böngészés az étlapon

Az étlapon való böngészésre az oldal  felső sávjában átható termékkategóriák segítségével van lehetőség. Az adott termékkategóriára kattintva az oda tartozó termékek az oldal középső felületén jelennek meg.

Étel kiválasztása és kosárba helyezése

Az étel neve melletti kosárra kattintva rendelheti meg a kiválasztott ételt. Az oldal tetején folyamatosan ellenőrizheti kosara aktuális tartalmát és a fizetendő összeget. A kosár tartalmazni fogja az összes eddig belehelyezett terméket.

A kosárba egymás után több ételt is beletehetünk, ilyenkor azok egymás alatt, listaszerűen jelennek meg.

Kosár tartalmának törlése

A kosárban szereplő tételt az étel neve melletti x ikonra kattintva egyenként törölhetjük.

Étel megrendelése

Ha már minden ételt kiválasztottunk, amit szeretnénk megrendelni, akkor ellenőrizzük, hogy a Rendelési cím kiválasztásánál a helyes kiszállítási cím szerepel-e. Ha másik címre szeretnénk kiszállíttatni megrendelésünket, akkor az oldal tetején a Felhasználói adatok módosítására kattintva lehet módosítani a kiszállítási címet. A Számlázás menüpont alatt meg lehet adni, kérünk-e áfás számlát, és amennyiben igen, akkor az oldal tetején a Felhasználói adatok módosítására kattintva lehet megadni a számlázási adatokat.

A kosár tartalma, a rendelési cím kiválasztása és a számlázás alatt választhatjuk ki a fizetés módját, ami jelen esetben utánvéttel lehetséges.

Teljesítési és szállítási feltételek és árak

Házhozszállítást jelenleg Csömör,  Budapest XVI. kerületben, valamint a XIV. ÉS XV. kerületek bizonyos részein vállalunk.

A kiszállításért nem számolunk fel külön díjat!

Házhozszállítás csak az étterem nyitvatartási idejében lehetséges.

Rendeléseiket 10:00-21:00 között fogadják kollégáink.

A megrendelt ételeket a lehető leggyorsabban kiszállítjuk a megadott címre.

Természetesen a megrendelt ételek személyes átvételére is van lehetőség éttermünkben annak nyitva tartási ideje alatt.

Tájékoztatás a fizetési módokról

Kiszállítás esetén az utánvétes fizetés lehetséges, ilyenkor a megrendelt termék árát a terméket kézbesítő futárnak kell kifizetni.

A vételár mindig a kiválasztott terméknél feltüntetett ár, mely minden esetben bruttóban és forintban értendő. A termékek házhoz szállítása díjmentes.

A honlapon keresztül vagy telefonon leadott megrendelések minimális összege 1500 Ft, ill. 3000 Ft kiszállítási területtől függően.

Számlakiállítás

A megrendelésről a futár blokkot ad, számlakiállítási igényét kérjük, a megrendeléskor előzetesen jelezni szíveskedjék. A számlán a regisztrációnál megadott számlázási cím fog szerepelni.

Megrendelés leadása

A Megrendelés gombra kattintva olyan oldalra jut, ahol még egyszer áttekintheti a rendeléssel kapcsolatos összes adatot, továbbá a Kívánságok fül alatt beírhatja megjegyzéseit, esetleges kívánságait. Kérjük, hogy itt még egyszer ellenőrizze az adatok pontosságát. Amennyiben hibát, tévesztést észlel, itt még lehetősége van visszamenni a szállítási beállításokhoz. Ha mindent rendben talált, a Megrendelés gombra való kattintással tudja leadni a rendelését.

Szolgáltató visszaigazolása

Sikeres rendelés esetén azonnal visszaigazoló e-mailben értesítjük a rendelés sikerességéről, illetve részleteiről. A visszaigazoló e-mail a regisztrációkor megadott e-mail címre érkezik és tartalmazza a megrendelt tételeket, azok árait, valamint a megrendelő regisztrációkor megadott adatait. Szükség esetén munkatársunk telefonon is igazolja a rendelés megvalósulását.

Javítás lehetősége

Adatai módosítására, javítására bármikor lehetősége van, ehhez először be kell lépni a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Belépés után a Felhasználói adatok módosításafül alatt módosíthatja adatait.

Kosara tartalmának módosítására egészen a megrendelés leadásáig van lehetőség.

Ha valamilyen oknál fogva a megrendelését vissza kívánja vonni, arra a megrendelés elküldését követő negyedórában van lehetősége telefonon.

Bármilyen felmerülő kérdés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!

Az Happy Food & Coffee honlapján történt rendeléssel a Megrendelő kijelenti, hogy elfogadja jelen szerződési feltételeket és tisztában van a rendelés menetével. A megrendelést csak abban az esetben áll módunkban elfogadni és teljesíteni, amennyiben a megrendelő hiánytalanul és pontosan megadja a szükséges adatokat. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az Édenpark Étterem és Pizzéria felelősséget nem vállal.

A felelősség korlátozása

A Happy Food & Coffee honlapon történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A Happy Food & Coffee étterem semmilyen tekintetben nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

Az interneten küldött/fogadott bármilyen adat harmadik (illetéktelen) személy által történő megismerése, azokkal történő visszaélése.

Az internetes hálózatban bekövetkezett bármiféle működési hiba, ami megakadályozza vagy késlelteti a honlap akadálytalan működését és a vásárlást.

A kommunikációs vonalakon vagy vételi eszközben történő meghibásodás.

Adatok elvesztése.

Szoftver nem megfelelő működése.

Programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

Reklamáció

Reklamációval, panasszal forduljon bizalommal hozzánk elérthetőségeink valamelyikén.

Azonnali probléma esetén 20 percen belül reagálunk, minden más esetben 24 órán belül tájékoztatjuk.